Over Ons

LDH-TRANS

LDH-TRANS werd opgericht in 2000 met 1 vrachtwagen. Vandaag is de vloot reeds ruim aangevuld met ongeveer 30 vrachtwagens en meer dan 100 opleggers;

We zijn actief in het containertransport  vanuit de Belgische of Nederlandse zeehavens voor nationale en internationale ritten.  Door onze grote flexibiliteit vormen we de betrouwbare partner voor kleine en grote ondernemingen.  we vinden het heel belangrijk om een goede relatie op te bouwen met onze klanten.

Wij beschikken binnen LDH over een Transport Management systeem voor opvolging van onze planning. Onze trekkers zijn allemaal uitgerust met een onboard computer waarbij we steeds de juiste positie van onze vrachtwagens kunnen volgen.

Wij investeren sterk in onze medewerkers, niet enkel ons team op bureau maar ook aan de opleiding van onze chauffeurs hechten wij veel belang.   We trachten ook met hen een goede verstandhouding te hebben en dit op basis van wederzijds respect.  Om vlotte communicatie te garanderen, werken wij voornamelijk met Nederlandstalige chauffeurs.

Intermodaal transport

Een vloot die voldoet aan de strengste milieunormen!

Gent, onze thuisbasis

Vanuit Gent pakken wij jouw logistieke vraagstukken aan. Wij leiden uw containertransporten vanuit de zeehavens Antwerpen, Gent, Rotterdam, Vlissingen & Zeebrugge in goede banen. Sporadisch ook vanuit sommige Franse havens (Duinkerque & Le havre) naar alle Europese bestemmingen.

LDH-TRANS HQ
Intermodaal transport - LDH Trans

Intermodaal

Ons bedrijf besteedt veel aandacht aan duurzame logistiek. Hiervoor zetten we heel hard in op het intermodaal vervoer per binnenvaart en per spoor. Onze vloot bestaat uit 30 eigen wagens die voldoen aan de strengste milieunormen.

Logistiek, onze specialiteit!

Onze eigen vloot van 100 containerchassis lossen veel logistieke issues op waardoor we druk op uw organisatie en personeelsleden tot een minimum beperken. Om uw lading te traceren zijn onze trucks uitgerust met de beste  boordcomputers.

LDH TRANS Trucks
Intermodaal Gent